12-10-10

Godmorgon världen!

Nu är det flera månader sedan jag skrev några rader här. Har helt enkelt inte känt mig motiverad och jag har haft väldigt mycket för mig.
Under tiden jag har varit borta härifrån har jag nämligen gått och köpt en lägenhet, woooho! Renoveringen är i full gång och nu är det inte långt kvar till det att jag faktiskt kan flytta in. Det är så många blandade känslor inför att flytta, men oj vad roligt det ska bli. Jag har gjort ett litet collage till er så att ni kan få se en liten del av renoveringen av min lägenhet (oj vad konstigt det känns att faktiskt skriva det)

3 kommentarer:

  1. Svar: Nej, verkligen inte. :D

    SvaraRadera
  2. ååååh, vad kul! ska bli kul att se det färdiga resultatet sen :D

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul! Hoppas du kommer trivas! :)

    SvaraRadera